сряда, 12 септември 2012 г.

HTML тагове и онпейдж оптимизация.

Налице е и четвъртата поред статия, която показва още техники за постигане на успешна онпейдж оптимизация. В тази статия ще обърна внимание на важните HTML тагове и как да ги използвате във вашите статии. Тази част също има голямо значение в цялостната картинка, защото Гугъл отдава голямо значение на тези тагове.

Важните HTML тагове за онпейдж оптимизация са шест на брой.

Мястото на HTML таговете в успешната онпейдж оптимизация
Те могат да се използват по много и различни начини с цел улесняване на потребителите и ботовете на търсещите машини, но аз ще ви покаже тези техники, които считам за най-ефективни.
Header тагове – важните са H1,H2 и H3.
H1 тагът – той се използва за заглавието на сайта и публикациите. Съветвам ви да не го добавяте никъде в статиите, защото се получава пренасищане и за потребителите и за търсачките, като това може да доведе единствено до негативен ефект.
H2 тагът – това е подзаглавието на вашата публикация. Използвайте максимум два пъти в един пост.
H3 тагът – помага ви да насочите потребителите си към интересна част от текста, като максимумът трябва да е едно изречение. Употребявайте го максимум тре пъти в дадена публикация.

Задължително е да включите вашата основна ключова дума във всеки един header таг, за да се получи наистина добра онпейдж оптимицазия.

Текстови стилове
Bold – може да наблегнете на важна част от статия използвайки този стил. Също така ви съветвам да болднете вашата основна ключова дума, като максимум е два пъти за една статия с няколко абзаца разстояние.
Italic – този текст е подходящ за използване в автор секцията под публикацията. Също така може да го използвате за украсяване, защото наистина изглежда добре.
Quote – цитат на български. Задължително е използването му когато използвате нередактирана информация от друг източник, за да се избегне копирано съдържание.
Практиката показва, че правилното използване на HTML таговете ще подобри цялостната онпейдж оптимизация на сайта ви и ще насочи потребителите към по-важното и интересно съдържание, и същевременно ще улесни ботовете на търсещите машини, подобрявайки вашето място в СЕРП-а.