Сайтът ви трябва да е структуриран така че да e лесно четим и от потребителите, и от ботовете на търсещите машини. За целта трябва да извършите перфектна онпейдж оптимизация на сайта си, за да може да се получи така желаната симбиоза между вас, потребителите и търсачките.
Не забравяйте да направите добро проучване преди да изберете вашата основна ключова дума, защото от това до голяма стерен ще зависи успехът на сайта ви. Инструментът на Google AdWords предлага необходимите инстременти за избор на качествена ключова дума с добър потенциал.
Избягвайте т.н. „пренасищане с ключови думи“. Този нежелан елемент може сериозно да навреди на сайта ви, правейки го нечетим за потребителите и спам за ботовете. Опитайте се да намерите баланс в употребата на ключови думи, като за препоръчване е максмумът да е 2% от всички думи.
Много често виждам сайтове къдено ключовата дума е болд-ната в целия текст. По принцип този похват улеснява бота и го насочва към ключовата дума, но когато се прекали може да се счете за опит за „натхитряне“ и да има наказание. Препоръчвам ви да използвате болд текст за ключовата дума в първия и последния абзац на статията ви.
Често срещани грешки в една онпейдж оптимизация.
