вторник, 2 октомври 2012 г.

Ключови думи и синонимизация в една онпейдж оптимизация.

Сайтът ви трябва да е структуриран така че да e лесно четим и от потребителите, и от ботовете на търсещите машини. За целта трябва да извършите перфектна онпейдж оптимизация на сайта си, за да може да се получи така желаната симбиоза между вас, потребителите и търсачките.

Често срещани грешки в една онпейдж оптимизация.

Ключови думи в една онпейдж оптимизацияНе забравяйте да направите добро проучване преди да изберете вашата основна ключова дума, защото от това до голяма стерен ще зависи успехът на сайта ви. Инструментът на Google AdWords предлага необходимите инстременти за избор на качествена ключова дума с добър потенциал. Избягвайте т.н. „пренасищане с ключови думи“. Този нежелан елемент може сериозно да навреди на сайта ви, правейки го нечетим за потребителите и спам за ботовете. Опитайте се да намерите баланс в употребата на ключови думи, като за препоръчване е максмумът да е 2% от всички думи. Много често виждам сайтове къдено ключовата дума е болд-ната в целия текст. По принцип този похват улеснява бота и го насочва към ключовата дума, но когато се прекали може да се счете за опит за „натхитряне“ и да има наказание. Препоръчвам ви да използвате болд текст за ключовата дума в първия и последния абзац на статията ви.

Практики, които ще подобрят вашата онпейдж оптимизация.

За да избегнете прекомерната употреба на ключови думи, ви препоръчвам да извършвате т.н. „синонимизация“. Освен, че ще подобри вашата онпейдж оптимизация в цялостен план, този хохват ще подобри съдържанието на сайта ви като цяло, защото предотврати друго неблагоприятно явление – алитерация, което създава впечатление за бедна езикова култура. Още един полезен съвет, който ще ви е от полза е да се фокусирате върху някои лонг тейл ключови думи, които имат достатъчно търсене и същевременно слаба конкуренция. В същото време въвеждането на лонг тейл ключова дума само по себе си дава гаранция, че трафикът, който ще получи сайтът ви е добре таргетиран.