петък, 31 август 2012 г.

Мета описанието и качествената онпейдж оптимизация.

Изберете подходящо мета описание за сайта и ще подобрите неговата онпейдж оптимизация
Предполага се, че щом четете тази статия, вече сте се запознали с това животно наречено онпейдж оптимизация. Въпреки, че изборът на добри мета тагове е втората поред стъпка, тази част от оптимизацията с времето става с все по-малка тежест за търсещите машини, но въпреки това не трябва дори и да си помисляте да я подминавате или правите с лека ръка.

Принципите за писане на добро мета описание за вашата онпейдж оптимизация

Съдържанието на този елемент трябва да бъде кратко, точно и описателно. В него трябва да включите това, в което е специализиран сайтът ви. Когато даден потребител намери сайта ви в СЕРП-а, то този текст ще му даде информация дали вашият сайт би му свършил работа, или просто трябва да потърси друг. Може да се каже дори, че ролята на мета описанието е по-важна за потребителите отколкото за търсачките.

Конкретни тактики в мета описанието, които ще подобрят онпейдж оптимизацията на всеки сайт

Опишете с какво и защо сайтът ви си струва да бъде посетен. Ако продавате много евтин хостинг например, може да включите фраза като: „Уеб хостинг започващ от 0.99 лева“. Дано да сте схванали идеята ми, защото иначе има голяма вероятност да изпуснете не един и двама клиенти. Освен това, не трябва да забравяте, че мета описанието и важно и за Гугъл. Точно поради тази причина включете вашите топ ключови думи в него. Така алгоритъмът на Гугъл ще сметне вашия сайт за по-релевантен по избраната от вас тема и шансовете за челно класиране в СЕРП-а се увеличават. Последната и не толкова популярна, но според мен изключително ефективна тактика е да включите телефон за контакт. Така ще се набиете на очи на повечето клиенти, а и шансът да ви се обадят на момента е доста голям. Повече за този похват може да прочете в предишната статия за ролята на заглавията в онпейдж оптимизацията.